Zapisz się do newslettera Bądź na bieżąco z najnowszymi promocjami! Korzystaj z ofert tylko dla subskrybentów.
newsletter
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty


Zakupy w Zolti.pl są bezpieczne. Zakupiony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwroty i reklamacje nie muszą być katorgą. Gwarantujemy natychmiastowy zwrot pieniędzy jak tylko otrzymamy i zweryfikujemy przesyłkę.

 

Jak zwrócić towar?


Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupionego towaru możesz go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Towar możesz odesłać od razu na nasz adres, ale polecamy kontakt z działem Reklamacji korzystając z jednego z poniższych sposobów:
 

(prosimy o podanie nr zamówienia lub nr faktury, pomoże nam to szybciej zweryfikować zamówienie)
 

- przez formularz kontatkowy klikając tutaj 
- drogą e-mailową pod adresem sklep@zolti.pl

 

W treści wiadomości podaj numer zamówienia oraz towar, który chcesz zwrócić. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe. Następnie kompletny towar w nienanaruszonym stanie należy przesłać na poniższy adres (najlepiej listem poleconym priorytetowym):

 

Zolti Jarosław Wróbel
ul. Żyzna 17
71-220 Szczecin

Od razu po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy jej zawartość i zwrócimy Ci pieniądze na wcześniej ustalone konto bankowe. Wszystko bez zbędnych formalności i najszybciej jak to możliwe.



Jak zareklamować towar?


Dokładamy wszelkich starań, aby sprzedawane przez nas produkty były jak najlepszej jakości. Może się jednak zdarzyć, że towar będzie posiadał wadę fabryczną, albo zostanie uszkodzony podczas transportu. W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Reklamacji korzystając z jednego z poniższych sposobów:
 

(prosimy o podanie nr zamówienia lub nr faktury, pomoże nam to szybciej zweryfikować zamówienie)
 

- przez formularz kontatkowy klikając tutaj
- drogą e-mailową pod adresem sklep@zolti.pl


Kontaktując się z nami opisz krótko powód reklamacji oraz podaj numer zamówienia. Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w celu szybkiego rozwiązania reklamacji. 



Wróć na stonę główną

W razie pytań nasze Centrum Obsługi Klienta chętnie Ci pomoże. Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub telefonicznie pod numerem 
783-609-959.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności i cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij